دیوانه عصیانگر
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

تفاوت میان اسم و رسم ادم ها زیاد است 

                 اما 

                  تفاوت میان اسم و رسم و خود ادم ها زیاد تر


خنده دار بود اما درست تر اگر انسان عمری می زست و بعدبرای او اسم و رسمی                                             می گذاشتند

                                   



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت14:13---16 آذر 1389
salam khobi mer30 az in ke be vebam sar zadi bazam biya rasti vebet kheiyli ghashang

سرخوش
ساعت18:40---14 آذر 1389
گفت که:
بزارهمین رسم باشه چراکه بعدش هیچ کداممان نمی توانیم حتی چندقدم بزنیم چه برسدبه زندگی...


ادیب
ساعت19:14---6 آذر 1389
صلام

امی د وار م

هالت خوف باشح

مم نون

که ثر ظدی

خوشهالم کردی

م ن شما رو لینک میکنیم

بای


ارغنون
ساعت13:24---6 آذر 1389
سلاااااام
رسیدن به خیر .... خوشحالم که اومدی و مطلب جدید گذاشتی ..... اونم دو تا مطلب خاص ....... فکر کنم کمی جملات جا به جا شدن ..... یا فاصله ها خط ها رو باید بیشتر کرد ......
بعد از عمری به آدم اسم و رسم بدن ...... یا این که هر روز و هر ساعت اسم و رسمی متناسب اون روز به آدم میدادن ..... تا آخر عمر چند تا اسم میشد ؟؟؟؟؟؟؟؟ کدومش بیشتر تکرار می شد ؟؟


ارغنون
ساعت13:24---6 آذر 1389
سلاااااام
رسیدن به خیر .... خوشحالم که اومدی و مطلب جدید گذاشتی ..... اونم دو تا مطلب خاص ....... فکر کنم کمی جملات جا به جا شدن ..... یا فاصله ها خط ها رو باید بیشتر کرد ......
بعد از عمری به آدم اسم و رسم بدن ...... یا این که هر روز و هر ساعت اسم و رسمی متناسب اون روز به آدم میدادن ..... تا آخر عمر چند تا اسم میشد ؟؟؟؟؟؟؟؟ کدومش بیشتر تکرار می شد ؟؟


فاطمه
ساعت11:04---4 آبان 1389
سلام من اپ کردم تشریف بیارید و نظر قشنگت رو در مورد قدرت زن و عشق رو به یادگاربذار

z.sh
ساعت20:54---29 مهر 1389
افرین تو واقعا ذهن خلاقی داری و وبلاگت خیلی خلاقانه استتا حالا مثل وبلاگت رو جایی ندیده بودممنم یه وبلاگ دارم که اگر لطف کنی و قدم رو وبلاگ من بزاری ممنون میشمببینم تو که عصیانگر نیستی؟

نرگس
ساعت19:47---29 مهر 1389
]چطوری دیوونه؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 6 آذر 1389برچسب:, :: 11:50 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 185
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 68163
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge